Als Hoofdadministratie ben jij dé financiële regisseur van onze organisatie. Robers Vastgoedonderhoud bestaat uit drie werkmaatschappijen:
- Robers Vastgoedonderhoud
- Robers Schilderwerken
- Robers Vastgoedservice
Voor deze werkmaatschappijen ben jij verantwoordelijk voor een vlekkeloze administratie en financiële structuur. Jouw taken zijn onder andere:
- Het voeren en beheren van de volledige financiële administratie van de drie werkmaatschappijen.
- Het opstellen en bewaken van de projectadministratie.
- Het opstellen en/of controleren van contracten.
- Het verzorgen van financiële rapportages, analyses en begrotingen.
- Verantwoordelijkheid dragen voor de maand- en jaarafsluitingen en de voorbereiding van de jaarrekening.
- Coördineren en optimaliseren van administratieve processen.
- Beheren van de personeelsadministratie.
- Het factureren van projecten en het bewaken van de debiteuren en crediteuren administratie.
- Samenwerken met de directie en adviseren over financiële strategieën.
Kortom, jij houdt de financiële organisatie draaiend en biedt waardevolle inzichten voor strategische beslissingen.